marți, iunie 29

Despre mine




E soare, si parca totul si-a recapatat cursul acum, dupa zile si zile de ploi, in sfarsit zambesc. Nu pentru ca as avea toate motivele posibile care sa ma motiveze sa imi desenez o stare sufleteasca cat de cat buna, dar am planuri, planuri care par sa capete, in sfarsit, un contur.
Am inca 2 luni in care pot sa fac ce vreau! Pot sa schimb, putin, efectul pe care 9 luni de constanta uitare l-au lasat asupra mea.
Cred, sincer, ca a sosit timpul ca o noua personalitate sa iasa la iveala. Un nou mod de a gandi, de a analiza anumite lucruri, situatii, sentimente. O mica briza de energie, culoare si veselie. Toate aceste 3 cuvinte m-au definit in fiecare vara, iar acum, odata cu venirea soarelui(pe o perioada lunga, sper), a venit si timpul pentru revenirea din starea de molesie care ma defineste 9 luni pe an, cu exceptia momentelor in care toata lumea imi spunea : Nu esti normala!
Sunt putin prea plina de energie si de chef de viata cateodata, iar asta pare sa enerveze tot mai multe persoane. Totusi, exista si fiinte carora acele momente le schimba ziua si le-o inveselesc putin, sunt oameni pe-o minte cu mine, cred...