vineri, iunie 7

Festivitate clasa a XII-a





































Aceasta a fost (pe scurt) festivitatea noastră. În timp ce "defilam" la brațul lui Marian, îi împărtășeam faptul că anul trecut îi priveam din careu pe fosta clasă a XII-a și ne minunam cât erau de frumoși. Acum a fost rândul nostru. Și mulți am avut emoții. Deși am așteptat cu nerăbdare sfârșitul liceului, o să îmi lipsească orele pierdute prin curtea școlii încercând să corupem portarul să ne lase și pe noi să plecăm o dată la 12, o să îmi lipsească lucrările în grup la chimie, curentele filosofice "ale" profesoarei de latină, glumele și citatele profesoarei de filosofie pe care nu le reținea nimeni niciodată, abilitățile de psiholog ale profesoarei de engleză, orele de cultură și civilizație de la franceză (adică Asterix și Obelix nesubtitrat, Pepsi, struguri albi și multe brânzeturi) și groaza din pauzele predecesoare testelor la română. Da. Acestea o să îmi lipsească...
   PS: Țiți, îți mulțumesc pentru surpriză :) !