marți, ianuarie 4

"Dar se intamplase altceva; nu mai eram stapan pe mine, nu mai puteam hotari. In prezenta ei eram in stare de orice. Iar fara ea as fi fost nefericit. Poate ca nici nu era vorba de fericire sau nefericire: fara ea nu ma puteam inchipui; nu ma puteam gandi la viitor decat impreuna cu ea."

Mircea Eliade - Nunta in cer


*Paream a fi distanti cumva, radeam si ma tinea in brate, eram fericita cu toate ca nu era ceea ce imi doream. L-am cumprins cu bratele de dupa gat, m-a luat in brate, parca eram doar unul; i-am zambit si i-am mangaiat parul, el mi-a raspuns deasemenea cu un zambet si, parca magnetizati, ne-am sarutat. A fost atat de magic, de natural si de firesc...a fost, de fapt, un vis.

(octombrie/noiembrie 2010... nu am notat si data pe ultima pg din Proza literara de Eminescu, ci doar ce mi-am amintit cand m-am trezit...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu