duminică, februarie 27

Cat mi-as dori sa ma pot reintoarce in timp, nu pentru a schimba ceva, ci doar ca sa repet toate nebuniile pe care le-am facut si sa lupt pentru ele... simt ca am renuntat prea repede. Ce n-as da sa pot sa sterg 1 an si jumatate cu buretele si sa o iau pe un alt drum. De ce? Doar pentru ca simt ca nu ma mai cunosc, ca o sa ajung sa am tot ce-mi doream de mica si totusi nu voi fi fericita...
Un sfat : nu ascultati Muse, Collective Soul, MuteMath, Nightwish sau Marjorie Fair decat daca nu vreti sa evitati readuceri aminte...

Ps: Vineri m-am apucat si tot vineri am si terminat de citit Romanul adolescentului miop de Mircea Eliade si tot de vineri incerc sa postez o recenzie, dar nu's in toane... poate data viitoare. Pana atunci: Just read it!

" A trecut un an. Şi n-a murit nici unul dintre noi, dar parcă am murit mulţi"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu