duminică, ianuarie 20

Marc Levy - În altă viață


”În momentele sale de slăbiciune, arta nu putea, în cel mai rău caz, decât să înfrumusețeze.”

”La lumina durerii care îl gâtuia, Vladimir descoperi că viața era mai puternică decât arta lui. Desăvârșitul acord al tuturor culorilor lumii nu ar fi putut să-i zugrăvească chipul”

”Ura este un sentiment care poate întreține pentru multă vreme forța vie a sufletelor noastre. L-am cultivat fără încetare ca să trăiesc din nou.”

”Să  iubești, să urăști înseamnă să-ți făurești viața în loc să stai s-o contempli. Sentimentul nu moare niciodată...”

 Am citit acest roman vara trecută, după ce ascultasem nenumărate laude la adresa prozei lui Marc Levy. Sincer, m-a dezamăgit. În afara temei -metempsihoza- nu cred că am mai găsit ceva care să mă atragă, să mă facă să îmi doresc să descopăr și restul prozei sale. Mie mi s-a părut o lectură facilă, un fel de Sandra Brown updatată. De aceea Adam și Eva rămâne cartea mea preferată(sensibilitatea lui Rebreanu e genială)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu