duminică, iulie 13

Care-i faza cu bărbaţii? Citesc zilnic o grămadă de articole prin reviste sau bloguri. Toate-s despre femei. "Cum să o faci fericită!";"Află ce vor femeile"; "Cum să o faci să se îndrăgostească de tine" + alte penibilități sau divagații. Hai să nu exagerez, sunt câteva și despre bărbați. Cred că le-am citit și recitit până mi-au  ieșit pe urechi. Și tot nu știu nimic. Asta-i amuzant. Momentul în care conștientizezi că faci un efort să înțelegi bărbatul de lângă tine și nu reușești. Hmm... not so funny anymore. Recunosc, nu că nu l-aș înțelege. Așa-i firea lui, e puțin introvertit, copilăros până la cota vârfului Everest și  neexperimentat când vine vorba de relații de lungă durată. M-am prins. Nici eu nu-s mai brează, deși eu cică am experiența unei relații super mega giga extra hiper lungi și inutile. Dar frate e atât de greu să spui ceea ce simți? Adică hello! Toți știm că asta ne face vulnerabili, dar dragoste, newsflash: ești vulnerabil din momentul în care începi să simți ceva și conștientizezi acest fapt, că le spui și celorlalți sau nu, asta deja nu se mai adaugă la handicap. Ok, poate crezi că dacă-mi  mărturisești că mă iubești și te simți minunat alături de mine, o să te privesc ca pe un papițoi de pluș rozosin și o să merg să-mi caut altă brută pe post de bărbat. E un mod de a privi lucrurile foarte just dacă ai 14 ani și tocmai ați avut prima întâlnire. Sau dacă ai "n" ani, dar tocmai ați avut prima întâlnire (și nici nu vă cunoșteați dinainte). Însă când avem deja ceva timp în spate și știi că și eu simt la fel, îi cam musai să o zici, dacă într-adevăr simți și tu ceva. Și nu doar așa, la modul simplist: te iubesc. Că-i deja ca o monedă de schimb, fără valoare emoțională. Vreau toate frazele siropoase care-ar trebui să fie spuse înainte de "Te iubesc". Deci nu te gândi că-mi trântești atâta și-s cea mai mulțumintă. Trebuie să-mi vinzi fraza asta, să mă învârți și să mă convingi că așa-i. Să nu mai rămână nici o urmă de îndoială. Vreau tot tacâmul. Asta înseamnă fraze cu subiect și predicat, plus subordonate. Cât mai multe. Până când o să pot să le răspund celor care se uită ciudat la mine, când aud că nu-mi fac griji dacă mă iubești sau nu, într-o pledoarie de 15 minute, care să conțină nenumărate exemple și situații concludente. Va să zică iubitule, nu merge cu "tot îmi place la tine", "pentru mine e perfect cum ești tu în pat" sau "mi-au plăcut toate momentele când am fost împreună". Dacă nu-i nimic în special atunci nu are nici un rost. Și cum să-ți placă totul la o persoană? Îi practic imposibil. Adică până și perfecțiunea devine iritantă dacă-i etalată mai des de o dată-n an. Minte-mă băi, dar frumos și cu bun simț. Finuț așa, să te și cred. Că de aiurit mă pricep și singură.
Și revenind la noi. În trei zile (nici nu) mi-ai spus mai multe chestii dulci decât în 7 luni de relație. Sună disproporționat. Foarte, foarte disproporționat. S-ar putea să exagerez și să mai fi fost câte o mică frază dulce pe-acolo, dar niciodată atâtea într-un pic de timp... adică nu-mi venea să-mi cred ochilor când mi-ai scris că m-ai sunat pentru că vroiai să vorbim și să mă auzi. Pe buneee? Pe mine... adică Oana Sperie-Urechi-Lăți-Lungilă? Am crezut  că faci mișto. Și multitudinea de epitete. Au apărut toate ca ciupercile după ploaie. Gata cu "dragoste", acuma-s "dragoste mică" și frumoasă și cine mai știe cum. Toate-s pe perechi acuma. Dintr-o dată nu te mai zgârcești la epitete. Sau să-mi spui tu că nu vrei să mă pierzi (bineînțeles că mi-a apărut fața lui Laurențiu Duță și-un videoclip 3rei Sud Est în minte, dar asta pentru că-s eu o cârcotașă și am o minte tare a naibii), nu-mi venea să cred. Adică te-au răpit extratereștrii de ultima dată când m-am trezit cu capsa pusă și m-am legat de tine că gata, așa nu se mai poate, hotărâtă să termin cu totul?
Întotdeauna așa faci, de regulă ține vreo 3 zile, ca orice altă minune. Dar celelalte dăți nu ai luat-o așa. Nu că m-aș plânge. Pentru nimic în lume. Chiar nu știu ceva mai minunat decât să mă vrăjească prietenul meu din nou, și din nou. Ideea e că nu vreau să țină doar 3 zile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu